Sovmorgon!

Ohhjaa, vad jaghar fått ta igen alla dessa tidiga mornar.
Gick och la mig igår redan vid tio och vaknade självklart vid åtta i morse. Men icke att jag skulle gå upp då inte. Nehe, jag "tvingade" ner mig i sängen igen och tillslut somnade jag  faktiskt! =)
Vaknade 10.30 av att mamma väckte mig. Otroligt skönt. Har sovit i tolv timmar och känner mig ultrautvilad. Det var nog vad jag behövde. Ska jobba hela helgen så då blir det inte så mycket sömn. Sen bär det av mot Storvik (gävle) tidigt måndag morgon. Ska bli underbart att få mitt eget krypin igen. Och att få träffa Sofia....och de andra också såklart!

Nu ska jag snart åka till kliterbadet och simma mina 1000 meter. Sen ska jag hälsa på mormor innan det är dags för uppsatsskrivande. Ikväll blir det mys, ARN och god mat med F.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback