What to do?

Är helt slut i huvudet. Hade klassråd i över två timmar och jag var sekreterare...hade en hel del att skriva. Nu har jag gjort mitt för resten av detta läsår känner jag. Aldrig mer skreterare i två och en halv timma.

Annars har dagen vart...bra..
Började kl 9.00 imorse med friskvård, nåt som är obligatoriskt och ingår i vår utbildning. Då måste man röra på sig, så jag cyklade på gymmet en och en halv mil och sen styrketränade jag. Riktigt skönt att komma igång så tidigt på morgonen. Man får en skön energi efteråt.
Hade min praktikredovisning sen där jag mest bara babblade på om allt och ingenting. Gillar inte dessa redovisningar. GAH!

Sen hade vi klassråd efter maten fram tills slutet. Ikväll är vi bortbjudna till ettorna kl. 18.00. Undrar vad dem ska hitta på. Ska nog(!) bli kul att hitta på nåt ihop med dem, fast samtidigt är jag så slö just nu. Men det kanske får igång mig. Borde skriva på min upsats med, för jag ska ha handledning i den imorgon med Nina. Puhu... Men det får nog vänta. Tiden går...

Ska snart bege mig ner till köket och fixa lite kvällsmat innan det är dags att bege sig iväg.

TjingTjong!

"Tänk dig för två gånger och gör som du först tänkte"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback