Happy Valentines Day!

Då var det alla hjärtans dag idag!
Det är ju fint att det finns en speciell dag då man ska vara mer kärleksfulla mot varandra...
Eller?
Är det inte lite konstigt att man ska ha en speciell dag till sånt?
Borde det inte vara så istället att man får ha sin lilla "happy valentines day" lite så och då när man själv känner för det?
Men så är det väl med mkt egentligen. Mors dag, fars dag...jag tycker nog att det är klokt att visa varandra uppskattning alla dagar istället för en särskilld.

Men visst värmde det lite extra i hjärtat när jag fick ett rött kuvert i brevlådan!
Men det hade faktiskt värmt vilken dag som helst.
Vi fick hjärte-plättar i skolan....det var fint=)

Ikväll ska vi ensamma, rastlösa själar fira alla hjärtans dag med lite mysmiddag och en bra film!
Det blir lax á la´ Frida och Sofia! Mkt gott recept för övrigt!
Vill ni ha det så lämna en kommentar...hehe, ja, det vore trevligt med lite respons=)

Nu ska jag in till storvik och handla lite godis och frukt!
Har fått dille på fruktsallad med russin...galet gott!

Har hänt enmassa roligt  sedan jag skrev sist, men hinner inte berätta nu!
Får ta det en annan dag!
Förhoppningsvis får jag tid till helgen.

Förresten ska jag se SAIK-Edsbyn imorgon..bandy, äntligen!
Slutspelsmatch! Spännande!

Massor med kärlek!
/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback