Morning!

Idag ställde jag inte klockan, och vaknade halv tio.
Helt underbart att kroppen börjar känna när den vill gå upp!
I vanliga fall, när jag inte ställer klockan, kan jag sova hur länge som helst.
Men inte idag, vilket var väldigt skönt.
För idag ska jag hinna med att fixa en hel del!

I fredags kväll satt vi hemma i soffan, åt räkor och hade det allmänt mysigt.
Vi hade bestämt oss för att ha en lugn hemmakväll...
Men så blev icke fallet!
Fick ett sms av Signe (en tjej i klassen) där hon bjöd oss på förfest i hennes lya.
Så vad gör man inte.
Efter en kvart var alla partyklädda och förberedda på en utekväll!
Jag som hade lovat mig själv att inte gå ut denna helg.
Men vad gör man?

Kvällen slutade inne på Granliden, hos Glänn, där vi sjöng kareoke som aldrig förr.
Det roliga var att vid halv ett så dök resten av klassen upp.
Dem hade suttit hemma hos Jenny och bestämt sig för att inte gå ut...
Men dem hade blvivit lite sugna på att ta en öl och sjunga en sång eller två!
Så vi blev ganska många där inne.
Dessutom var alla bord  fulla när vi kom dit, galet!
Och fastän vi kom efter tio slapp vi betala, hehe!
Tragiskt men på samma gång komiskt att man har blivit stammis på byns uteställe, hehehe.

Lördagen
ägnade jag inne i mitt rum där jag storstädade!
Jag tvättade allt, sängkläder, alla schalar, m.m.
Dammade, dammsög, putsade, fejade....
Ja, nu är det kliniskt rent här inne.
Kändes underbart att vakna upp till ett fräscht rum.
Har varit lite dålig på att städa de senaste veckorna.
Har liksom inte hunnit med det!

Igårkväll bjöd ni hit sandviken grabbarna på pizza och film.
Magnus och Fredrik dök upp och vi hade en väldigt trevlig kväll.
Dessvärre somnade jag i soffan vid tolv när vi kollade på "300".
Vilket sällskap va? hehe
Kul att kunna umgås utan alkohol i kroppen för en gångs skull.
Oj, nu låter det som att man är värsta fylleristen här, men det är inte alls det jag menar!
Vi har bara umgåtts ihop på fester innan. Så ligger det till!

Idag ska jag läsa klart en bok, och förhopningsvis börja på en annan.
Ska hinna med att träna lite också!
Sen ska jag, Sofia och Signe planera inför Måndagsmixen vi ska ha imorgon!

"Det som inte är förbjudet är tillåtet,
och det som är förbjudet är möjligt,
annars skulle det inte vara förbjudet"

/Augusto Boal

Augusto Boal, forumteaterns grundare!


Med dessa visdomsord tackar jag för mig och önskar er en fortsatt trevlig helg!
Kramar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kyssar på dig älsklingen!

2008-02-05 @ 17:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback