Då så...

Då var det snart dags för mig att börja min andra termin som studerande!
Har en konstig känsla i kroppen.
Det känns som att det var evigeheter sedan man träffade alla.
Känns som att det är någon klassåterträff jag ska på....knepigt!

Det var väldigt skönt att jag åkte upp hit en dag tidigare än vanligt!
Har bott in mig i min lilla lya idag. Sov länge i morse och har bara strosat runt och tagit det lugnt!
Tog en lång promenad med Sofia i eftermiddags.
Passade på att handla lite mat, så det blev en festmåltid ikväll=)
Lövbiff med pommes och bearnaise sås.
Skulle haft förrätt med räkor och bröd, men orkade inte det, så vi gick och tränade och åt det efteråt istället!

Så nu är jag mätt som en plätt, och lite halvmosig i kroppen!
Ska lägga mig i sängen och läsa lite vetenskapsteori nu var det tänkt, så det blir ett kort inlägg idag!

Hörde att snön på västkusten hade förvunnit lika fort som den kom...
Här är snö, vääääldigt mycket snö!
=)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback