På tal om klassresa...

Sitter här, igen!
Har bestämt mig för att bli mycket bättre på att skriva här.
Ska försöka göra det varje dag!

Idag har vi arbetat mycket kring en bok "Tyst erfarenhet" som är väldigt tankevärd.
Man kommer till mycket insikt när man läser den boken.
Diskuterade den i literaturgrupperna och pratade mycket kring den.
Sen gick vi igenom schemat för våren, vilket var väldigt skönt, och roligt!

Efter lunchen hade vi klasstid. Vi pratade mycket kring klassresan som vi ska göra sista terminen i tvåan, och vi diskuterade kring hur vi ska göra med sparandet av pengar
Som det ser ut nu kommer vi bege oss iväg till ett land i Öst, men vilket vet vi inte ännu.
Ska kolla lite om vad det fins för möjligeheter.
Men det ska bli kul!
Får börja spara lite pengar nu bara!

Det snöade innan idag=)...men nu regnar det.
Hoppas att det slutar snart!

Ikväll kommer klassen hit, till vårt hus för att spela lite sällskapsspel.
Ska bli trevligt!
Först ska jag och Sofia iväg och träna Byalagsgympa...man får ju hålla kvar traditionerna=)
Så jag måste klä om nu innan det är dags!

Good Bye!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej lilla hurtbulle! Skriver tenta och börjar bli uttråkad. Drömde inatt att jag lånat ut min rock krydda till polackerna och när jag skulle hämta tillbaka den så var den slut!!! sicken mardröm alltså... Regn..?? men har inte ni bara snö, här har spöregnat hela förmiddagen, blev inte ljust förens typ halv tolv idag. Nä nu måste jag fortsätta skriva. Ha det så bra och puss o kram

2008-01-10 @ 12:55:44
Postat av: jkpg-therese

ÅH, klassresa!! vad kul! vart lutar dte åt? skoj skoj! träna på där borta! ikvll ska jag bowla, haha, kommer gå åt helskotta! men har förhoppningsvis 20 andra i min klass som kan väga upp mina poäng=) ha det kanon! Kram

2008-01-10 @ 16:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback