Agerat lektant!

Kom hem för en timma sedan från mina kusinbarn Emma och Teo.
Har vart där hela dagen, sedan i förmiddags och agerat lektant! =)
Nu är nog energin slut för idag men det var det värt.
Vi har byggt med lego, byggt tågbanor, lekt med klossar, lekt med barbie, my little ponny, sjungt, plockat jordgubbar, lekt i sandlådan, gungat, klättrat i repstege, kört bobbycar, spelat fotboll m.m. m.m.
Listan kan göras lång!
Det finns nog inget roligare än att leka med de där två. Helt galna och med spudlande energi.
Och inte blir det lättare när man möts av Teo med öppna armar som ropar Frida och kastar sig på mig i dörröppningen. Somsagt, vi är sååååå tighta;)
Efter 4½ timma var jag nöjd och åkte hem. Men vi ses väl snart igen. Får inte gå för lång tid mellan gångerna.
Man är rädd för att dem ska glömma bort mig. Teo tyckte det var dumt att åka hem så han försökte hålla fast mig, men han är ju bara 2½ så det var lite svårt för honom hehe.

Nu skiner solen och jag blir sugen på att hänga vid stugan ikväll och ha det gott. Men jag vet inte vad som händer.
Antar att det blir till å se Spanien-Ryssland ikväll. Håller på ryssarna. Ju längre dem går i EM desto mindre behöver man skämmas för att vi åkte ut mot dem. Hehe, strategiskt!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback