Dessa sommarkvällar...

Jag ska inte klaga. Det är underbart när det är såhär fint varenda kväll med sol och klarblå himmel.
Men VARFÖR kan det inte vara sånt väder hela dagen istället?
Då hade ju jag kunnat ta vara på den korta semester jag har och gottat mig i solstolen istället.
Taskigt!

Har ätit grillat ikväll så jag är nöjd.
Ingen sommarkväll utan grillat!

Helgen är lika öppen som en bok. Och jag med för jag har ingenting planerat. Känns som att jag tar det som dyker upp.
Har blivit bjuden till en fest men helt ärligt vet jag inte om jag känner för det. Behöver verkligen en vit helg, lugn oh ro. Sen ska jag ju sätta igång å jobba.

I vilket fall som helst så mår jag bra!
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback