Hatar håll.

Jag tänkte rycka mig i kragen och ta tag i träningen  nu såhär efter resan
Så idag innan lunch drog jag på mig träningskläderna, joggingskorna och begav mig iväg. Hade ett skönt tempo och det kändes inte så farligt som jag hade trott. Var ju trots allt några veckor sedan jag sprang sist.
När jag bara hade en liten bit kvar fick jag värsta hållen. Kändes som kramp. Sen blev jag illamående också. Detvar inte alls trevligt! Så jag fick ta en powerwalk sista biten....inte riktigt vad jag hade tänkt.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen bär det av till vbg med eva. Ska shoppa lite behövligheter. Just nu behöver jag egentligen ingenting. Så jag ska försöka hålla i plånboken.

Ciao Ciao!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ha en bra dag :D

2008-06-18 @ 13:50:50
URL: http://dumpamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback