Hur ska detta gå?!?

Vaknade precis efter att ha tagit en 40 min tupplur. Behövde det verkligen, men nu är jag riktigt sliten.
Undrar om jag någonsin blir människa igen. Hehe.
Har firat ihop med fam möller x4 + fam karlsson x2 vilket var riktigt trevligt. 18 pers var vi här i uterummet.
Jag agerade lekledare, självklart och hängde runt med Teo hela dagen. Det blev fotbollsmatcher, bokläsning, gosedjurskelande och väldigt mycket bus, som vanligt när man leker med Bus-Frida som han kallar mig. Knodden är 2 ½ år gammal och världens tuffaste. Inte helt olik Emil från lönneberga. Dessutom har han en räv bakom vardera öra, det säger han själv hehe.

Fick tagit några fina midsommarkort iklädda kransar på mig och Teo men dem lägger jag upp en annan dag.
Nu ska jag försöka rycka mig i kragen, slänga av mig pyamasbyxorna och ladda inför nästa fest som börjar om 20 min.
Men idag ska jag inte stressa ihjäl mig.
Jag ska inte heller dricka för mycket snaps. Tror till och med att jag lämnar den flaskan hemma. Har redan fått i mig ett par under dagen. Kan det vara nyttigt?

Nej nu är det time ifall jag överhuvudtaget ska komma iväg ikväll!
Ta det lugnt där ute!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja.

Ojojoj grattis jag skulle va jätte stolt jag också :)

2008-06-20 @ 20:31:20
URL: http://brunettmalin.blogg.se/
Postat av: Joan Åkesson

Nu har jag lagt upp bilderna från midsommar

http://www.flickr.com/photos/25403723@N05/sets/72157605733459924/

2008-06-22 @ 15:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback