Katastrof!

Vad hände med våra svenska em-hjältar?
Nej nu är jag bitter!
Men det var bra drag på grand! Fullsatt, tjockt med folk! Och så fick man se enheldel känningar vilket var kul! =)
Ni får ursäkta mig för den dåliga bilden jag la upp på landslaget innan.
Just nu känns det skit samma, så den får vara kvar sådär halvdann.

Idag har jag vart i vbg med Eva och shoppat lite.
Hittade ett par riktigt snygga svarta chinos från "rules by Mary" vilka jag blev störtförälskad i.
Köpte en söt mössa också av samma märke. En grön...hehe!

Nu ska jag lägga mig. Är trött och lite yr.
Det är inte bra att jag lärt mig dricka öl. Det är riktigt gott vid rätt tillfälle, t.ex. sverige match!

Nehedu, nu är det time!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback