My name is Dull!

Ja jag är nog världsbäst på att slöa.
Jag satte faktiskt igång med att röja i garderoben men slutade efter att ha rensat alla hyllor. Sen tog energin slut. Eller rättare sagt tog paniken över...
Var ska jag få plats med allt? Har så sjukt mycket kläder. Trodde att jag kunde rensa ut en hel del p.g.a. att jag kanske hade växt lite men nej då. Allt var fortfarande lagom. Hittade några snygga jeans som jag säkert kommer ha använding för nu, som jag var helt säker på var för små. Så det var väl bra!
Antagligen får det bli så att jag måste rensa ut min byrå där jag har andra saker, för att istället få plats med alla kläder.
Jag ska verkligen inte handla nåt på väldigt länge känner jag...just nu...
Ska nog ta tag i det nu innan kvällsmaten som Frida fick önska...entrécote blir det då, mumma!

Ikväll blir det lugnt med godis och film i gott sällskap!
Puss


Mmmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback