Pissväder!

Är så trött på detta jäkla pissväder.
Regnet piskar ner och det blåser storm.
Att vädret i sandviken dessutom är kanon gör det ju inte bättre. Man kanske skulle ha stannat kvar där över sommarn?
Nej, dags att ta sig i kragen och var optimistisk. Visst måste det bli fint på västkusten med...tids nog...

Idag verkar det som att allt bara vill jävlas med mig dessutom. Skulle åkt  hem till mormor efter lunchen och visat bilderna från australien men då krånglade memorysticket så den kunde inte ta alla bilder. Sen skulle jag lägga över dem på min bärbara dator men då tog det ju för fasen över en timma. Är trött på allt krångel. Det var bättre förr;p
Ibland känner jag mig som en gammal bitter kärring som bara klagar och surar. Idag får jag faktiskt göra det för det händer då fasen inget kul idag. Om det bara vore soligt.
Ja, jag är sjukligt väderberoende.


"sudda sudda sudda sudda bort din sura min
 sudda sudda sudda sudda bort din sura min
 munnen den ska skratta och va glad
 munnen den ska sjunga trallalala
 munnen har du fått för du ska tralla
 sudda sudda bort din sura min"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback