Solen skiner med sin närvaro!

JIHAAAAAA!!! det är sol, det är hyffsat varmt, Frida har solat ett par timmar och det är lördag!!!
Bättre kan det nästan(!) inte bli!
Ikväll blir det party hemma hos Jonas. Han och Eva har fixat grillen och festen. Ska bli najs! Var ett bra tag sedan jag festade med det gänget!
Frågan är vad man ska dricka...får det bli en flarra vin eller ett par drinkar må tro?!?

Ska äta räkor här ikväll med Mami och Papi innan jag drar iväg. Ska bli rysligt gott. Det finns nog inget bättre än räkor, painerich (hur nu det stavas) och lite aioli, majonäs och tillbehör...MUMMA!

Det känns lite otroligt men jag tror jag har fått solsveda på bröstet...eller där ovanför där man har två ben som sticker ut...vad det nu heter. Jag trodde kanppt att jag kunde bränna mig längre! Men det är bra...då syns det att man har var ute i solen. Det ska svida lite. Det ska kännas! hehe.

Sun Sun Sun...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback