Sovmorgon!

Idag har jag sovit på tok för länge, 10.50 vaknade jag.
Dessvärre hade jag inte den där utvilade känslan i kroppen utan snarare tvärtom var jag segare än vanligt. Men det har ordnat upp sig nu! Känner mig för tillfället utvilad och glad. Har en lugn känsla i kroppen.
Ska snart åka in till stan med Mami. Vi skulle kolla på några gardiner till mitt rum som jag såg i vbg igår. Fast dem var beige:a och jag vill ha vita.

Känns inte alls pepp att börja jobba på måndag. Fast det ska klart bli skitkul att få träffa alla och komma in i belysningsgänget igen. Även om jobbet i sig inte är speciellt roande. Men jag trivs. Ska bli kul att få jobba med Malin, Emelie, Valon och Pontiac igen iallafall. Fasen vad vi ska rocka denna sommar, hehe. Har alltid kul på jobbet faktiskt. Det ska man nog vara glad över.

Längtar tillbaka till Australien!
Saknar Team C och norskorna så det gör ont. Bara tanken av att inte få träffa dem igen känns vedervärdig.
Saknar Bruce och Andrea...måste maila dem idag. Får ringa Sofia så vi får göra det tillsammans.

Ikväll är det match, Tyskland-Turkiet. Kan bli en rysare. Har fortfarande inte bestämt mig för vilka jag hejjar på.

So long!


Goda grannar, än så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback