Ta mig i kragen!

Nej nu måste nån ta mig i kragen innan jag förslappas ihjäl.
Jag gör inte mycket nytta just nu.

Efter middagen hade jag bestämt mig för att göra en utrensning av min garderob. Vad händer?
Jo jag sätter mig här framför datorn och börjar göra enmassa onödiga saker. Visst var det jätteroligt att snacka med Luke, en grabb från Australien som vi träffade där men nu har en timma gått. Och vad har jag mer fått gjort?
Jag skulle ju "bara" in och kolla tidtabeller och busspriser inför nästa veckas jobb.
Men men, så är det!
Skärpning Frida!

Jag har bytt design på bloggen. Lite mognare, lite stiligare men ack så tråkig. Vill ha hjälp med att få den lite personlig men jag har ingen aning om hur man gör det. Tips, någon?

Ikväll får det bli en lugn kväll med massor av godis. Kanske nån bra film?

Tschüss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback