Vilde Valle och Jag på äventyr!

Idag har jag och Valon vart på gekås. Vi var så uttråkade och visste inte vad vi skulle hitta på.
Så vad gör man en dag i Falkenberg när det är grått och regnigt? Jo, man drar till gekås och köper enmassa skit.
Och så hälsar man på alla gamla jobbarkompisar. Det var kul. I tre timmar var vi där (typ rekord) men mestadelen av tiden tillbringades med att snacka med folk. Alla undrade hur det gick för mig i skolan och hur jag hade haft det i Australien. Drog samma visa gång på gång. Men det är fint att dem bryr sig. Det är det ju inte alla som gör...

Imorgon är det midsommar! Min magkänsla säger att det kommer bli rätt bra väder ändå...inget regn.
Jag tror att det är den optimistiska delen av min hjärna som håller på att övertyga magkänslan att känna så iallafall.
Jag håller tummarna!

Time for food!
Yummie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback