Way out West, here we come!

Jag och Malin (blondie) kom idag på att vi måste göra nåt kul och lite galet i sommar.
Hon var förstörd över att inte få se någon konsert för att hon inte skulle komma iväg nånstans. Helst av allt ville hon till Way Out West i gbg i augusti. Men, sa jag...vi drar dit, när är det? Oj, vi var visst lediga båda två den helgen + var jag ledig fredag och det kunde hon nog också fixa. PERFA sa vi, vi drar!
Så nu har jag kikat på vilka artister som ska dit och jag känner väl inte till så speciellt många men Håkan ska dit, så jag är nöjd! =)

Wiieeee...nu har jag nåt att se fram emot heeeela sommaren inne på gekås. Känns riktigt bra!
Ska bli galet kul att dra iväg med Malin! 

Jiihaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback