3 par skor och pulkaåkning...

Idag vaknade jag med ett ryck av att mamma väckte mig mitt i en dröm där jag var hyperstressad...
Så dagen började lite som en mardröm!
Men jag pustade ur snabbt!

Jag har ägnat en stor del av min dag (ja, några timmar iallafall) i shoppingmeckat Ullared!
Fick köpte lite bra-ha grejer som jag ska ta med mig upp till Gävle.
Fick även med mig tre par skor hem...förstår inte alls hur;p
Hittade ett par skitläckra svart/lila paljettprydda Replay-skor som jag bara inte kunde slita mig från...
Och så blev det ett par hel svarta och ett par lila lack pumps!
Har ju fått csn-bidraget nu....aj aj aj!
Nej men det är nog detta jag får shoppa denna månad!


När vi kom hem från Ullared gav jag mig iväg till skogen där mina kusinbarn Emma och Teo var och åkte pulka.
Självklart kunde jag inte motstå frestelsen och slängde mig ner i backen i hög fart!
- SEEEE UPP I BACKEN skrek vi högt när vi flög ner.
Jag satt bakom barnen i pulkan och hade på så vis hand om styrningen och farten...inte alltid så lätt, hehe.
Emma är 4 år och Teo 2 så dem kan inte åka helt själva från toppen.
Efter en timma eller två så var vi trötta, svettiga och belåtna!
Avgudar de där ungarna! =)
Ska hem till dem imorgon och passa på att träffa deras mamma, min kusin Sofia.
Ska bli kul! Men kommer antagligen vara helt slut efter den dagen med.
Det är ju så roligt att leka och testa mina pedagogiska verktyg!

Nej nu ska jag sussa!
Kramar!


* * * * * * * *
Sara: Tack själva för att ni kom! Tyckte också att det var väldigt lyckat och jag har fått god respons från alla håll!
Vi kom ut tillslut och hade en dansant natt inne på Bratt. Väldigt lyckat! Synd att ni inte följde med ut, men jag förstår ert resonemang! Jag ringer dig imorgon så får vi ta ett beslut om när vi ska ses innan jag åker igen!
Sköt om dig så länge vännen min!!!


Gogo + Didi =Sant!

Kommentarer
Postat av: Sara Weiland

Ville bara säg att du är världens bästa kompis!! Tycker om dig Frida!!
Kram

2008-03-29 @ 01:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback