Can´t sleep!

Jag har en läskig typ av överenergi som gör sig påmind precis när det är dags att sova!
Just nu sitter jag med uppspärrade ögon och känner mig jätte pigg!
*GAH* blir tokig!
I natt kunde jag inte heller sova, trots en lååååång resa i flera timmar.
Skulle sprungit en runda innan. Då blir man åtminstone trött i kroppen.


Kanske dags att släppa bomben...
Jag vet inte om det blir knepigt nu, eller hur vi ska göra, men jag kan inte hålla det inne längre.
JAG SKA TILL AUSTRALIEN!!!!!
Helt galet!
Jag och min kära vän och framtida kollega Sofia ska åka till brisbane och hälsa på en professor inom dramapedagogik, Bruce Burton! Helt sjukt!
Jag har nämnt några gånger tidigare här på bloggen att jag och sofia har ett projekt på gång.
Och nu är det fulländat!
Har sökt pengar från en fond som finns här på skolan.
Egentligen är sista ansökningsdagen i slutet av april, men i och med att vi ska åka i maj så var vi tvungna att få svar tidigare. Rektorn lovade att kolla på det över lovet! Vips fick jag ett sms av henne där det stod "kolla din mail"...

"Hej förlåt dröjsmål med svar, det är en himla massa slantar Ni söker, MEN jag tycker er motivering och syfte är klockren och jag hoppas o tror (vet) att Ni kommer att vidarebefordra masssor av kunskap när Ni kommer hem. Jag ser också fram emot Er B uppsatts.

Kort o gott, jag har tillstyrkt o beslutat 30 000 per pers,

förvalta dem väl

Vi ses

pia"

Helt galet!
Trodde inte det var sant!
Idag ringde jag till ticket och kollade flygpris. Fick ett kanonpris 11´800/pers. Kunde inte annat än att boka.
Och Bruce har fixat boende åt oss, så nu känns allt kanoners!
Nån gång ska man väl ha tur med...=)
Så nu har jag gått ut med detta för jag kunde inte hålla kvar det längre.
Vi bestämde från början att inte bertätta för någon, för att vi inte ville säga nåt innan det var klart.
Blir så mycket frågor som kan vara sköna att slippa. Och så slipper man rivaliteten.
Men nu är det klappat och klart!  WIIEEEEHOO

Annars har dagen varit bra! Håller på och jobbar med forumspel, vilket är väldigt roligt!
Jag ska spela huvudaktören, en 15-årig högstadietjej som blir indragen i en värld av kroppsideal och grupptryck.
Ska ha uppspel på torsdag!
Det var kul att träffa klassen igen! Dessvärre hade mer än hälften vart riktigt sjuka över lovet och legat hemma i feber och influensa. FY! Det var längesedan jag var sjuk....peppar peppar!

Till helgen kommer Magnus, Padde, Robin och Ida hit och hälsar på, vilket ska bli galet skojsigt!
Ser fram emot...
Fick nyss reda på att förfesten dessutom är fixad i gävle på lördagen med, tack vare våra lugna och fina pojkar i sandviken hehe. Där var jag snäll! Hoppas på fler SAIK matcher!

Nej nu måste jag försöka sova.
Tips någon?
Kramas


Brisbane


Kommentarer
Postat av: Sofia

:D
längtar längtar längtar!

2008-03-04 @ 09:08:03
Postat av: Frida

Grattis till pengarna till resan och allt! Du är väl för grym! Hoppas huvudvärken gett med sig och att du har en bra dag vännen! Kram!

2008-03-05 @ 14:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback