Då så!

Då så var man hemma igen.
Känns som vanligt!-->
Det är grått ute, det blåser, maten är god och jag är trött!
Just nu snöar det dessutom, och blåser jätte mkt!
Det är underbart att vara tillbaka på västkusten...!?!

Imorgon ska jag åka till bror+Marie och hälsa på.
Är sugen på att se thai-korten!
Sen är det inget mer planerat!
Ska försöka ha det lugnt och skönt.
Bli färdig med vetenskapsuppgiften är nog också tanken!

Kommer antagligen inte skriva så mycket här de tio närmsta dagarna.
Känns inte lika kul när man är hemma, för det finns så mkt annat man vill hinna med.
Prioriterar inte bloggen då.
Annat är det hemma i storvik. Där har man verkligen ett behov av att skriva av sig!

Nu ska jag sova, för jag är jätte trött.
Sover alltid dåligt första natten när jag är hemma. Beror nog på att jag vant mig vid en liten säng.
Nu kan jag bre ut mig igen...skööönt!

Natti!


Minns den här bilden från en vykort jag fick av min lärarinna Gertie på lågstadiet.
Hittade den nu när jag kikade runt lite på google.
Kul=)

Kommentarer
Postat av: frida a

Haha känner med igen det vykortet! Vi fick såna av Agneta också, haha! Nä ska sova nu, ska ut och tävla imorgon igen i snön, ibland är man allt bra dum i huvudet! ;) kram!

2008-03-21 @ 22:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback