"Ett gott skratt förlänger livet"

Nu kommer jag leva i flera år till....eller iallafall flera dagar!
Har skrattat så mycket ikväll så jag har ont i magen.

Har firat min födelsedag idag!
Mormor och Anders&Marie var här och åt tårta.
Kände inte för ett sånt där traditionellt släktkalas, så det fick bli de närmaste!
Fick pengar, presentkort, en väska och en biljett till winnerbäck konsterten i sommar i vbg! =)

Sen stannade A&M kvar till kvällen. Kollade deras thai-kort, åt en god middag och tittade på "så ska det låta".
Sen var dem jätte trötta och åkte hem. Har fortfarande inte blivit av med jet-legen.

Så jag, mamma och pappa har spelat retro hela kvällen (sällskapsspel)! Nu är kl. 01.24 och vi blev precis klara.
Eller nej det blev vi egentligen inte, men alla var så trötta så vi var tvugna att sluta.
Vi har haft det galet med enmassa fniss och gapskratt.
Mamma berätta om när jag var liten och klippte sönder hennes finaste tröja som hon hade fått av mormor i present. Jag skulle bara pyssla lite...tyget var så fint...! Som jag garvade när jag fick höra!
Sen spåra det nästan ut...
Drog enmassa historier..."Jag minns så väl när farfar stod utanför exet..." Ja, internt men fruktansvärt roligt!

Nu måste jag sova. Är helt slut!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback