Första migränanfallet?

Usch idag var jag med om någon läskigt!
När jag satt i matsalen i morse och åt frukost började plötsligt mitt högra öga att tappa synen.
Först såg jag lite svarta och vita fläckar, men sen blev det ränder som började vibrera.
Ju längre tiden gick desto värre blev det. Tillslut hade jag bara tunnelseende och synen vibrerade!
Själva ögat var helt still och ögonlocken, men det var bilden som vibrerade.
Skit läskigt!
Efter ett tag gick det över och istället fick jag en rejäl spänningshuvudvärk.
Den släppte nu ikväll.
Fick tips från coachen mamma Möller att det kunde vara migrän.
Fy, jag hoppas inte det!
Isåfall måste jag skärpa mig och börja tänka mig för.
Ta det lite lugnare!

Så min dag har varit väldigt lugn. Har inte mått så bra p.g.a huvudvärken.
Sprang ut en runda sent i eftermiddags precis vid solnedgången och då släppte den.
Så jag gick till gymmet och körde lite maskiner med.
Det var nog vad jag behövde! Få ur mig lite spänningar!

Nu ska jag lägga mig och läsa om Boal och forumteater. Sen blir det klass 9a på televisionen!
Tschüss!

                               
                                  Den här snubben säger att Ipren hjälper mot allt!
                                  Kunde inte låt bli...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Som erfaren migränare så kan jag meddela att den där gubben hjälper inte ett dugg. Hoppas du slipper migränen!!!
hii.. sitter här o tycker synd om mig själv. Men snart ska vi hämta ut våra biljetter!!!
Tack för att du finns bejbi! puss

2008-03-05 @ 09:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback