Galnaste helgen på länge!

Åhh, jag har så mycket att berätta!
Vet inte var jag ska börja...

I fredags fick jag besök av Magnus, Padde, Robin och Ida.
Ida är Sofias bästa vän som numera bor i halmstad där hon träffat Magnus och blivit vän med honom.
Tillsammans åkte dem i en bil i åtta timmar för att få träffa oss här uppe i norrland.

Fredagen blev lyckad med förfest här hemma hos oss och sen en liten sväng till Jenny. Efter det gick vi till granliden och åt plankstek och stannade kvar där natten lång. Man kommer inte undan kareoken med glänn när man kommer hit upp och hälsar på;p
Grabbarna sa att dem verkligen inte skulle sjunga nåt...
Slutade febrilt i lapp inlämningar med låt efter låt....Jo jo, dem kunde inte heller låta bli hihi!

I lördags sov vi ganska länge, åt en lång frukost och sen bar det av till Gävle där vi shoppade lite festkläder=)
Hittade en skejt/surf affär som grabbarna blev frälsta i!
Åkte även till Valbo köpcentrum på vägen tillbaka där vi handlade lite mat!
Åt taccos, drack en del och spelade twister så vi missade bussen vi hade tänkt ta in till gävle.
Jaja, men vi hade kul!
Tog bussen halv elva istället och kom fram vid tjuo över!
Magnus och Freddan stod och väntade på oss vid busshållplatsen och slog följe med oss till Hang Loose.
Förresten hade jag den roligaste bussresan någonsin. Jag och Padde hade ordlekar hela vägen...jag var grym!!!

På hang loose var det fest! Shotbrickor och dans för hela slanten! Hade en mycket angenäm kväll!
Tog nattbussen hem kvart över två (som vi höll på att missa för att det tog sån tid i garderoben).
Lite nattamat i köket, nedbäddning av Magnus (som blev lite dålig, tss) och sen var det dags för sängen!

Gick upp vid tio idag, efter ca fem timmars sömn.
Satt och degade framför tv:n och åt frukost ihop innan gänget gav sig hemmåt igen.
Efter kramkalas och hundra hejdå begav dem sig hem i saaben....Vi ses om två veckor!

Har haft en underbar helg med underbara vänner! Är så glad just nu!
Detta gav mig så mycket energi!
Men jag måste nog försöka sova. Har inte sovit många timmar sedan i torsdags natt, aj aj aj.

Tack hörrni!
Puss

        

Kommentarer
Postat av: Ida

Wiiieeehooo säger jag bara! tack för en underbar helg!

2008-03-10 @ 12:37:48
Postat av: Sara Weiland

Tjenare honey!! Trevligt med påskdagens planer.. Vi ser mer än fram emot det båda två här hemma. När är avresedagen för the big adventure?? Jag är så glad för er skull!! Skulle ni vara borta en månad? Själv ligger jag hemma och är sjuk.. Har genomgått en bantningskur som heter duga.. 4 kg på 3 dar.. = ingen mat, spya och sängliggande.. Nu har jag mest ont i magen.... Men nog om det, Pelle o Carin har fått ett syskon!! Lilla Anki. Hon är väldigt liten och lite "retarded"... Hon är nog ett fall av lite inavel..men hon är sådär sötful ändå. Och namnet Anki kommer av hennes mycket annorlunda läte.. Hon bääar som en anka.. Du vet en sån som man hade på cykelstyret när man var liten.. Vi får se om hon klarar sig och blir lika tjock som Pelle.. Kramar på dig kompis!!

2008-03-10 @ 15:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback