Happy Birthday To Me!

Så då blev man helt plötsligt lastgammal!
22 känns så mycket äldre än 21. Men det känns bra! Tror jag är vid behov att bli 22 nu...hehe

Påsken har varit bättre än bra
, om man bortser från bakfylla!
påskafton var jag på fest hos Björn, en kompis som bor här på slätten!
Där var det vild fest med en blandad kompott srhlm:are, gävlebor, gbg:are, fbg:are och annat pack...;p
Drack goda drinkar och dansade och sjöng.
Sen gick vi ut till Bratt där det var mkt folk, för att vara påskafton!
Träffade på enmassa trevligt folk och dansade natten lång!

Påskdagen ägnades åt att må ganska illa, faktiskt...
Fast vid 19-tiden var det dags att vara på topp igen.
Då var det nämligen så att JAG skulle ha fest!
Ca 30-40 bjudna varav 25 närvarande! Hade en galen kväll med goda vänner och glada miner!
Det bjöds på ostbricka, flera kg godis och underhållning bestående av singstar och guitarhero! Mycket uppskattat!
Vid ett-tiden drog de flesta in till stan i sista stund och tillslut kom jag också in.
Blev lite crazy dance på zätas innan vi drog vidare till bratt där vi dansade oss svettiga tills stängning!
Hamnade på efterfest som bestod av nattamat och tjöt innan vi tog en taxi hem jag, Frida och Sara.
Ja, Frida och Sara från min klass i storvik kom och hälsade på vilket var mkt angenämnt!

Så det har alltså varit en lyckad påsk!

Idag fyller jag år och jag har haft en bra dag, lugn och avslappnad!
Veckan fortlöper nog i dessa tecken...lugn och avslappnad.
Gör inte många knop här känner jag!
Snacka om rehab!


Pussa

image199
Kvällens värdinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback