Koncentrationssvårigheter!

Har så svårt att koncentrera mig idag!
Känns som att mitt huvud är fullt med enmassa tankar.
Blir lite galen!
Har mått lite kasst idag med. Yrsel, huvudvärk...
Tog på mig glasögonen och hoppades på bättring, men tror dessvärre inte att det beror på det!
Känner mig lite bättre nu ikväll.
Är rädd för att det är nån sjuka på gång, peppar peppar!

Just nu håller vi på och jobbar med känna ja/känna nej i skolan, vilket är riktigt intressant!
Har en lärare i det blocket som heter Nina och är en rak och ärlig kvinna i sina bästa år. Väldigt intressant att ha henne, för de andra lärarna är väldigt pedagogiska hela tiden och lite av psykologer.
Så det är skönt med något annorlunda!

Imorgon är det dags för sista praktiken med min favvosar. Usch, tragiskt! Vill så gärna fortsätta jobba med dem!
Kommer sakna dem väldigt mycket, suck!

Annars händer det väl inte så mkt.
* Gjorde en stor pannkakssmet innan så nu har jag pannkakor hela veckan.
* Har börjat förhandla med Daniel om att han ska massera mig, för pengar. Han brukar göra det gratis, men jag skulle verkligen behöva en lååång massage. Är så stel i axlar och nacke!
* Har börjat hitta tjusningen i att vara ute och springa. Riktigt skönt! Får rensa hjärnan lite, det behövs!
* Jag fyller år om två veckor....undrar vad jag får, har inte önskat mig nåt speciellt!
* Jag kommer hem om nio dagar, wiieeehoo, känns knepigt, var ju precis hemma!
* Jag MÅSTE göra vetenskapsteoriuppgiften i helgen...hatar måsten, blir stressad!
* Jag borde läsa ett par böcker denna veka, hatar borden, hihi;p
* Ska till Mange på bandy/melodifestival/middag/tjöj på lördag, ska bli najs!
* Ska till badhuset på fredag med Sofia och ha revansch mot grabbarna. Ska springa löpband och simma, galet!
* Saknar min Sara hemma i falkenberg! Tack hjärtat för att du skriver! Blir så glad ska du veta! Åker till Australien den 26 maj och kommer hem den 16 juni! Hoppas du blir frisk snart! Blir så orolig ska du veta!

Nej nu måste jag nog sova, om jag kan!


Mmm, pannkakor är mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback