Nippran!

Nu får jag snart nippran på allt som har med vetenskapen att göra.
GAH, blir galen.
Jag förstår inte vad det är jag gör!
Har hundra papper och böcker jämt mig. Examensarebeten, c-uppsatser, artiklar, avhandlingar.
SUCK, vad är detta bra för?

Har precis läst ett examensarebete som jag nu ska dissikera med hjälp av all min kunskap vad gäller metoder.
Jag har ju ingen kunskap vad det gäller de olika metoderna, och den boken där det står i är bara luddig och konstig. Jag får väl skriva ihop nåt så det låter br bara.
Får bara inte ge upp!

Håll humöret uppe så löser det  sig...
eller som pappa brukar säga:
"det ordnar sig med skridskor, bara det blir is"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback