Nöjd!

Jag är nog nöjd tror jag!
Jag har blivit klar med min första del i vetenskapsteoriarbetet, jag har hunnit med att träna en långkörare, hunnit handla juice, lagat mat, ätit, kollat på wallander, ja.

Dessutom så kommer mina underbara klasskamrater och hälsar på mig nästa helg hemma i fbg. =)
Jiiiihaaa, då blir det party!
Oroa dig inte mamma! Hehee

Min fot (egentligen var det min häl, tror inte det kom fram innan) har blivit bättre och jag kan stödja på den. Till och med gå nästan som vanligt!

Allt börjar ordna upp sig!

Imorgon ska jag träffa Sofia kl. 9 nere i köket.
Då ska vi äta en STOR frukost och diskutera kring den australienska artikeln som jag inte riktigt får någon klarhet i.
Ska bli skönt. Hoppas på att den blir klar imorgon!

Imorgon börjar ett nytt block. Vi ska ha psykodrama med en gästpedagog nu i ett par dgr. Hon är lärare på marieborgs folkhögskola, på teaterpedagogutbildningen som jag sökte och kom in på. Fick bra kontakt med henne. Undrar om hon känner igen mig!?! 
På tisdag ska vi ha lektion först 9-16 och sen ska vi ha kvälllektion med. Inte mycket fritid här inte!

Time to sleep!


Wallander gänget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback