Och så var bomben släppt igen...

Ja, nu var det dags igen med en liten omrörning i grytan.
Ut med språket bara! Släpp bomben lös! Öppna er folket!
Så här i efterhand kan man andas igen, en djup suck, en lång andhämtning.
Äntligen, igen, och igen. Dags att börja tänka sig för?

Det jag talar om är att vi har personlighetsutvecklande perspektivet igen, och då kommer det alltid upp saker till ytan som har med klassen  att göra. Saker som folk stör sig på, etik, moral, normer, tankar, åsikter.
Alltid lika skönt när allt är släppt. Har gjort detta ett par ggr förut.
Känns väldigt skönt såhär i efterhand.

Jag, den konflikträdda lilla tysta, snälla, glada Frida fick t.o.m en syl i vädret medan min lärare bad mig skrika högt hahaa. Detta låter sjukt, verkligen sjukt! Högre, högre, skrik ut det, Frida! Hahahaha, det var riktigt galet!
Man kan säga som såhär att alla är pedagoger, alla är sociala...kan bli jobbigt och ibland också svårt att göra sin röst hörd.
Men nu var det luftat igen och alla verkar nog ganska nöjda, om inte så är det väl bara att vädra. Passa på nu!

Har jobbat med min vetenskapsteori idag. Har översatt text efter text. Måste träna på engelskan. Gör ju det nu iofs. Det är ju bra! Måste kunna lite mer innan det är dags för Australien! =)
Är nästan klar med arbetet nu vilket känns underbart! Har ett par punkter kvar bara!
Kanske gör dem ikväll, eller imorgon.

Time for Anna Pihl. Hon måste lämna honom nu. Är så trött på den dryga jä_eln, oj förlåt!

Hej så länge!


Tuff brud i lyxförpackning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback