Snart klar...

Nu är jag inne på den sista maskinen.
Som tur var hade dem hunnit laga torktumlarn vilket var väldigt lyckosamt för mig!
Känns som att jag inte hunnit med någonting idag.

Slutade fyra, slängde in tvätt i maskinerna, läste lite, slängde in ny tvätt, torktumlade det andra, spelade badminton med Sofia, gymmade, hämtade tvätt, slängde ny i torktumlarn och en i vardera tvättmaskin,duschade, åt, hämtade tvätt, slängde en i toktumlarn och en ny i en tvättmaskin, vek ihop all tvätt/la in i lådor/garderob, sitter här...
Snart ska jag hämta min sista tvätt för denna dag!
Slängde också in min vinterjacka nu i sista tvätten. Lika bra det!
Kul läsning va? Hahaha, förlåt, verkligen! Men mitt liv är inte roligare än då här...;p

Har en jä*la massa jag måste läsa, vilket gör mig stressad.
Måste dessutom göra en vetenskapsteoriuppgift i helgen. Annars får jag med den hem över lovet vilket inte verkar roligt alls! Men just nu ser det dessvärre inte ljust ut. Kanske hinner göra den på söndag?!? Nej, nu skjuter jag upp det igen! SKÄRPNING!

Frida B och Sofia hade vilda planer på partaj imorgon med vilket gör mig ännu mer stressad för går jag ut imorgon så kommer jag vakna sent på lördag och antagligen vara rätt seg i kolan vilket gör att det blir väldigt svårt att koncentrera sig på ett vetenskapsteoriskolarbete. Nån som vi hjälpa en stakars hjälplös själ?

Nej nu ska jag inte bekymra mig mer, får bara ont i huvudet!
Hoppas ni sover gott, det kommer jag göra, och drömma om tvättmaskiner, torktumlare och nytvättade kläder, mmm! ;p

Puss



                                                                    
2 in 1 i min big-t =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback