Tiden går så fort...

Så var det dags igen.
En vecka har gått och jag är tillbaka i storvik.
Just nu känns det inte så peppande, men jag tror det går över, bara jag fått träffat klassen!
Ser fram emot att få äta den underbara frukostbuffén, gröten...mmmm...

Veckan har varit väldigt innehållsrik, både på gott och ont.
Jag och Martin beslöt oss för att inte vara tillsammans längre, vilket inte känns så bra, just nu.
Men det är väl inte meningen heller.
Varför? Beror på mycket, men dels på att vi båda har planer som gör det svårt för oss att överhuvud taget ses någon gång under året, eller åren, framöver.

Allt annat med veckan har varit bra! Jag har tagit det så lugnt som jag har behövt.
Har verkligen haft en rehab-vecka känns det som.
Tagit långa sovmornar, ätit mammas underbart goda mat, träffat mina närmaste härliga vänner, träffat min härliga familj, och så mormor såklart!
Har hunnit med en visit på gekås, en shoppingrunda i vbg, lamm-matning med sara + wii spel, vilket var en av de roligaste sakerna jag gjort i mitt liv. Hade ont i min högerarm i flera dagar efter...
Jag har hunnit med en hel del annat med, men orkar inte rabbla upp allt.

Gårdagskvällen spenderade jag hemma med la´familia! Vi åt gott, kollade på melodifestivalen och spelade TP sent inpå natten. Har inte haft så kul på länge! Och så var det ett litet farväl till anders och marie som åker till thailand. Precis nu gick planet. Knappt avundsjuk... GAH!

Har suttit på ett tåg sedan halv tre i eftermiddags, kom nästan precis hit, till storvik.
Resan är ganska tråkig måste jag medge. Som tur var mötte jag upp Sofia i sthlm, så vi har haft sällskap sedan dess!
Åker hem till påsk igen, så det dröjer inte så länge, vilket känns väldigt skönt!
Man behöver komma hem lite då och då, för att få lite distans till utbidlningen.
Alla processer tar kål på en här uppe!

Nej, nu ska jag mysa till det här hemma (jag kallar fortf. både fbg och storvik hemma...får reda ut det en annan gång).Orkar inte packa upp resväskan nu. Fast det är skönt att ha gjort det...
Iallafall...
God natt och sov så gott!
Dröm en vacker dröm...


La´familia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback