Tvättäkta eftermiddag!

Denna eftermiddag kommer jag att ägna åt någonting väldigt behövligt, men fruktansvärt tidsödande, nämligen tvätta!
Jag ska tvätta allt. Kläder, underkläder, sängkläder, handdukar, badlakan.
Kände för att göra en riktig genomkörare, för det kan vara skönt ibland, att känna natt verkligen ALLT är rent!
Har bokat tvättstugan från 16.00-22.00, så jag kommer nog ha tid.
Det värsta är att Sofia nämnde nåt om att torktumlarn ska vara sönder...
Det skulle förstöra hela min eftermiddag/kväll!
Och jag vill inte bli på dåligt humör, det är onödigt!

Hade tänkt hinna med en badmintonturnering med Sofia också.
Och så ska jag gärna ha läst ett kompendie om att känna ja/känna nej med.
Och så har Martin improvisationsteater ikväll, och det är skitkul=)

Hur ska jag hinna?
No stress...
Hell yeah!

Återkommer...




Snacka om läcker tvättmaskin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback