Upp och hoppa ligg inte och dra dig!

Jaha, så har man den låten på hjärnan!
Hur lätt blir det att somna då är det tänkt?

Puh, nej jag måste sova nu!
Kan inte sitta framför skärmen och tro att fingrarna helt plötsligt ska flöda över tangentbordet...
Jag kommer inte bli klar med uppgiften idag. Det är bara att inse.
Imorgon slutar jag 19.45. Kanske kan ta tag i det då?

På onsdag är det påsklunch i skolan. Det ska bli fint=) På tal om nåt helt annat...

Så kommer broder och Co hem från Thailand imorgon. Stackare! Ja vet hur det känns!
Hörde att han reste i bara foppatofflor. Och på västkusten är det snökaos.
DET kommer jag att komma hem till på torsdag. Inget kakpoäng där inte.

Nej nu får jag skärpa mig.
Borsta tänderna och lägg dig kvinna!


Tror dock inte att Anders tofflor är rosa.
Levde i ett par sånna här när jag var i asien-07.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback