6 grader...är det sant?

Fick lite av panik när jag satte igång datorn och termomtetern visade 6 grader. (Hemma i falkenberg är det 17.)
Solen lyser utanför fönstret och jag försöker verkligen inbilla mig att det är mer än 6 grader där ute.
Vad ska man ha på sig idag då?
Nu har jag sprungit runt i kjol och linne, med det borde ju inte funka om det bara är 6 grader. Herre!

Kollade hur vädret är i Brisbane. Där är 21-24 grader denna vecka, mestadels molnigt, lite regn, lite sol.
Håller tummarna för att det blir fint väder när vi är där!

Nu ska jag göra mig en god frukost bestående av ost/skink-toast och en talrik vaniljyoughurt med crunchy jordgubb i. mmmm=) Sen ska jag till dramahuset och fixa skyltar. Snart kommer ansökningseleverna!

Jag ska göra en plus/minus lista här senare idag för att reda upp vad jag har avklarat och vad som behövs göras.
Det kan vara bra! Fick lite inspiration från Karro min vän!
Förhoppningsvis får vi reda på vilka som får åka med till Tanzania denna vecka. Kanske till och med idag!?!?
Men jag är inställd på att inte få hänga med, med tanke på att jag redan har fått min bit av kakan!

Nu ska jag gå ut och känna på vädret. Jag intalar mig om att det är varmare än vad termometern säger!
Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback