Åtta timmars bilkörning!

Idag klev jag upp ur sängen kl. 04.00.
Kl. 04.40 begav jag mig iväg i min lilla pärla, den gröna golfen.
Styrde kosan mot göteborg och stannade i Kungälv där jag plockade upp de tre yrvakna tjejerna Sara, Signe och Frida. Sen var det bara att köra på. Stannade ett par ggr längs med vägen. Kl. 12.45 rullade vi in på parkeringen utanför Västerbergs folkhögskola i Storvik. Äntligen framme!

Jag körde hela vägen! Borde kanske inte gjort det för när väl skolan började kl.13.30 så var jag i princip död och hade inte någon energi. Så skulle vi sätta igång med produktionen. Jag hade inte den minsta vilja till att göra det denna dag, men vad ska man göra?!? Fick pysslat mest med de praktiska delarna. FIxade kläder som består av vita lakan. Och så har vi vita masker på oss och jobbar mycket med form, tyger och röda band. Skit snyggt! Kommer bli en jäkla show!!! =)
Ska lägga upp lite bilder imorgon.

Efter skolan fixade jag pinnbröddeg. Sen gick jag och la mig en timma. Kl. 19.00 var det dags för grillning vid grillplasten i skogen med alla internatare! 
Pinnbrödet var kanon! Var där bara ett par timmar. Nu är jag trött och vill sova...
Känner mig helt slutkörd. Imorgon ska vi ha lektion 9-16 och sen kvällslektion 17-20. Fyyyfaen vad strängt det kommer bli. Måste sova och få lite enegipåfyllning!

Sleep Well Cykelställ!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Sara: Du är då inte klok du!  Ska du köpa hojjen då? Hehehe, galning! Du vet vem som vill åka med sen!!!;p
Nu är jag tillbaka och är så nöjd med helgen. Fortet var ju höjdaren. Så galet roligt det var! Vad bra att konserten var lyckad. Kul att den tillslut blev av! Kanonväder med ju=) Eller den kanske var inomhus?
Nu ska jag sova! Vi hörs vännen! Bamsekramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback