Back in Fbg!

Så var man på hemmaplan igen då. Har längtat hem till västkusten och det vackra vädret dem har haft här de senaste veckorna. SJÄLVKLART spöregnar det här idag. Och det ser inte ut att bli sol i helgen heller. Dock blir det varmare...Håller tummarna för att solen ska kika fram.

Igår började jag min resa från Storvik kl.14.00. Kl. 22.00 klev jag in hemma hos Sara och Lasse i Galtabäck. Efter en snabbdusch och lite uppfräschning så var det dags för partaj! Vi satt och snackade, och så fick jag mat som dem hade sparat till mig! Snälla människor=) Sen blev det alltmer högljutt och mer alkoholförtäring. Åkte in till Vbg vid tolv och gick till Socitén där det var aningen mycket folk. Det började med att jag upptäckte att min högerfot var alldeles blodig när vi precis hade kommit upp på dansgolvet. Det var fullt av glaskross där så på nåt sätt har jag lyckats göra två jack på översidan av foten. Fick gå in bakvägen till köket och bli ompysslad av en servitris. Hon sa åt mig att jag skulle vara glad att jag hade alkohol i kroppen. Nej det såg inte vackert ut. Fick enmassa plåster och desinfektionsmedel. Sen var det på det igen. Jag och Sara dansade tills svetten rann och tills det stängde, medan grabbarna hängde i baren.  Sen åkte vi tillbaka till Galtabäck där vi avslutade natten med en avslagen efeterfest och lite nattamat! En mycket trevlig kväll i trevligt sällskap.

Idag vaknade jag på soffan hemma hos Sara och Lasse vid halv elva. Lasse var vaken så vi började fixa frukost och gjorde på samma gång en rensning av kylskåpet. Hehe, vi ska öppna "rent hus" firma ;p Eter ett tag vaknade Sara. Efter frukost spelade vi Wii både Rayman Habbits som är min favorit och Super Mario Cart.
Har kommit hem nu och vet inte vad jag ska göra. Är lite rastlös. Ska nog åka till mormor en sväng och hälsa på.

Hej så länge!


Min Bästaste Sara

Kommentarer
Postat av: Sara Weiland

Tack för senast gullet!! Det var en riktigt rolig helg dethär! Och vet du hur jag avslutade den sen.. Jo med att titta på en motorcykel och sen fick jag provköra pappas!!!!! LYCKA! Att 250 meter kan vara så roligt. Senvar det ju dags för rockkonsert och OJ vad dem rockade och vi med. Riktigt grymma live alltså. Jag rekomenderar det starkt!! Nu har Lars lämnat mig för jobb i malmö..han kommer vara borta mån-fre i 3-4 veckor nu, för säkerhets skull så jobbar jag alla helger i mellan.. Nu sitter jag och övar körkortsteori.. och kom ihåg att ett igentätt luftfilter på en förgasarmotor gör så att mängden kolväten i avgaserna ökar, så det så. Ha det så bra! Puss och kram till min darling!

2008-05-05 @ 13:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback