Belöning i form av lakridssnören!

Nu har jag vart duktig och dessutom otroligt effektiv!
Fick fixat iordning och dammat hela lägenheten inkl. toan på dryga tjugo minuter!
Nu luktar här rent och fint(!). Bara golvet kvar, men jag vågar inte dammsuga nu, kvart över tolv på natten.
Har trots allt en granne våningen nedanför. Vore inte så smart att göra henne upprörd just nu...

Imorgon ska vi ha klassfest, jiihaa.
Ska antagligen in till Sandviken efter skolan imorgon och sola, bada, träna och köpa alkoholhaltiga drycker.
Är grymme sugen på lite rödvin. Får nog införskaffa lite mörk choklad med. Vuxenpoäng där med tycker jag faktiskt! ;p

Sitter och äter lakridssnören nu. Dem är så goda, även om jag inte har tålamod nog att knyta ihop dem i stora, tjocka knutar vilket gör dem ännu mer aptitliga. Nej, just nu duger det med snörena precis som dem är, långa, gängliga och galet goda!

Time for bed!
Sweet Dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback