Då har man slutat ettan för tredje gången!

Igår slutade jag ettan för tredje gången i mitt liv. Det är helt galet att det redan gått ett år. Tiden går på tok för fort just nu. Kändes vemodigt att städa ut lägenheten och för sista gången stänga den dörren. Fick godkännt på min städning av städerskorna vilket var skönt. Dem sa att här var det rent och fint! Det luktar rent med. Detta är kanon! Så klockan tre igår eftermiddag kunde jag bege mig hemmåt och lämna Storvik bakom mig, för det här läsåret.

Skolavslutningen var fin! Det delades ut stipendie och vissa uppträdde och så höll rekorn tal, såklart! Satt där i aulan och var tårögd. Tvåorna hade avslutningsmiddag med nära och kära efter avslutningen och vi var med, vi ettor. Vi uppträdde med afrikansk dans och sång och skålade och åt gott.
Jag, Frida och Sara åkte med min fullpackade bil hemmåt och hade en hejdundrande resa med sång, skratt och kryptiska ortsnamnsförvrängningstävlingar. Vi hade en rolig resa och det gick fort hem....jag körde mestadels men Frida, söndagsåkar´n(;p) hjälpte till en bit med!

Kvart över elva var jag hemma i fbg igen och det kändes vemodigt och skönt på samma gång. Saknar alla redan. Hur ska det gå nu när vi ska va ifrån varandra i tre månader?!?

Idag har jag legat ute i solen, här är stekhett=) Har agerat privatchaufför åt mormor också men ska ut i solen nu igen!
Ciao!

ps. två dagar kvar...ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback