Drama kräver blod, svett och tårar...det är bevisat!

Ja, nu är det bevisat!
Idag hade vi genrep på vår KÄRLEKs produktion. Fick väldigt mycket bra respons! Är då grymme nöjd med vad vi åstadkommit under så kort tid. Och om man jämför med andra och ser så blir man bara mer nöjd. Vi har verkligen jobbat på ett helt annorlunda sätt vilket varit otroligt lärorikt men också väldigt krävande, rent fysiskt.

Idag hade vi alltså vårt genrep kl.11.00, i 10 grader, iklädda trasiga lakan och inte så mycket mer. Ja, det var väldigt kallt till en början...
Det var första gången vi körde utomhus, på gräset. Dessvärre ska jag kräla på marken väldigt mycket och bli misshandlad och dragen i vilket slutade med upprivna ben som tillochmed blödde lite. Men vad gör man inte för konsten?!? Har repat hela dagen och sett de andras föreställningar med. Jag ska hoppa in och medverka i en annan också. Ska hålla koll på Sofia som ska gå på styltor på en åker!

Vår grupp var klar efter skolan så vi slapp ha kvällspass vilket var väldigt skönt. Sov en liten stund efter skolan. Har varit så trött nu sedan igår så jag vet inte vart alla energi tagit vägen...
Ikväll drog jag, Sara, Sofia och Daniel iväg på roadtrip/picknick. Hittade en mysig gräsplätt i Ovansjö vid en liten å och enmassa vitsippor där vi bredde ut vår filt och dukade upp. Åt pastasallad med lax och räkor och fruktsallad till efterrätt. Hade en riktigt trevlig kväll som mest bestod av gapskratt och utflippade samtal.

Nu är jag trött och måste sussa.
Puss

         
    
Min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback