Föreställningsdag!

Idag hade vi föreställning. Den första och kanske okså den enda.
Känns knepigt att baar spela upp en föreställning när man har jobbat med nåt som man hatr blivit så nöjd med. Vår grupp ska kanske försöka sälja vår föreställning till högstadieskolor och på så sätt tjäna en slant til klasskassan. Ja, den är bra!!! =)

Alltså har hela dagen gått åt att förbereda genomföra och avsluta produktionen. Gick kanonbra och det var väldigt mycket folk som var och såg den. Vi spelade utomhus, bakom matsalen på en gräsplätt. Efter föreställningen var vi i en klass om pratade om den och vad dem såg och tyckte. Det var väldigt intressant och givande!

Efter skolan gick jag till gymmet och pumpade lite hehe;p
Sen åkte jag, Sofia, Frida och Erica in till storvik och handlade lite gott. Blev räkor och baguetter, och så lite godis med=)

Nu ska jag och Frida snart gåiväg till tvåorna som har partaj ikväll. Ska dit och kolla läget. Är lite för trötta för fest.

Fick ett mail från vetenskapsteoriläraren idag om att hon läst igenom min uppgift där jag jämförde en artikel med en C-uppsats. Fick väldigt bra respons och mycket positiva komplimanger om mitt arbete. Känns kanon!

Ska dra nu...frida väntar snart ihjäl sig...
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback