Första kullen har anlänt!

Nu är första kullen här! Mötte precis upp ett gäng på fem personer! Känns skitkul att få hit lite nya fräscha människor som också vill bli dramapedagoger! Det kommer vara tre förkurser här i dagarna och jag ska ha hand om den som är imorgon eftermiddag+onsdag förmiddag. Ska bli så kul=)

Nu har jag gjort mitt för idag och har inte så mycket mer planerat förutom Saras tårtkalas ikväll.
Tror det får bli en joggingrunda i krokarna nu! Det värsta är bara att jag vet att jag har legat av mig så mycket nu när jag inte tränat kontinuerligt på ett par veckor. Fy mig!
Men det har vart så mycket annat som tagit energi så det jämnar väl ut sig!

Vinden är svinkall idag...bara 11 grader här nu!
Låt det bli fint väder igen!

So long...

image263
Längtar tillbaka!

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

härlig bild.

2008-05-12 @ 15:39:36
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback