Genus!

Nu har jag matrast. Har ätit fisk med potatis vilket inte var någon höjdare!
Snyltade lite på veg.maten och fick i mig några pastahjärtan med ostfyllning och svampsås. Så mycket bättre!

Idag känner jag mig bättre till mods. Även om jag är skitseg i kolan p.g.a. festen igårkväll/natt så känner jag ändå en gnutta energi.

Efter skolan ska jag och Sofia hitta på nåt. Antingen åker vi till badhuset eller slingar vi håret! Behöver lägga i lite slingor där bak, i håret så det blir lite ljusare där.

Nu ska jag lägga mig i sängen i tio minuter och ta det lite lugnt innan det är dags för lektion.

Ciao!

* * * * * * * *
Sara: WOW du är ju bara utläcker du, hehe;) Ska bli galet kul att få åka med dig sen! Jiiiihaa vad vi ska ut på äventyr! Men när är det dags för körkort? Jag känner mig mycket bättre nu. Tack för att du bryr dig vännen! Får försöka tänka bort lite saker bara. Jobbar du nästa helg? (inte den som kommer). Är sugen på utgång och partaj inna jag drar till Australien. Vill hinna träffa dig då! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback