God Morgonx2.

Nu har jag precis vaknat för andra gången denna dag! Underbart att få sova lite efter frukosten!
Ska ut och springa en runda nu innan det är dags för lunch och sista finslipsplanering inför förkursen.
Ska bli så spännande=)

Det ser ut att vara kanonväder ute nu men jag vågar inte hoppas för mkt. Antagligen är det svinkallt i luften!
Nu gick solen i moln, ja, det var det jag trodde. 
Har kommit på att min blogg mestadels handlar om väder. Tragiskt. Jag trodde att det var sånt man pratade om när man blev 70, pesionär och träffade enmassa gamla vänner på stan. Eller sånt man pratar om när man träffar folk som man känner sig obekväm med och när vokabuläret sviker. Ja, vädret är ett bra samtalsämne helt enkelt.

Time for running!
Tschüss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback