God Natt!

Nu har jag packat klart!
Tar bara med mig en såndär sportbag denna gången. De andra gångerna har jag haft med mig min stora rullväska. Det sjuka är att jag också har fyllt den. Men nu har ja bara med det absolut nödvändigaste, och så har jag inte tänkt shoppa så mycket heller. Det här får bli första Sthlm:s visiten utan hejdlös shopping. Har spanat in en jeansjacka på Monki som jag ska införskaffa. Och så skulle jag behöva ett par nya ballerina. Dem jag kommer åka i imorgon har ena sulan börjat lossna på. Inte så bra...speciellt inte om det regnar...som det ska göra i helgen... Det får bli prio nr.1 på lördag förmiddag på shoppingrundan!

Nu ska jag krypa ner under täcket i min underbara säng som jag har sovit alldeles för bra i i ett år...
Jag vet att jag tjatar men jag måste börja intala mig själv att detta underbara studentliv snart är över...
Jag  har kännt mig pigg nu ieftermiddag+ikväll. Hoppas det håller i sig hela helgen! Ska bli skönt att åka iväg över helgen för då får man annart att tänka på. Förresten hade Karro fixat fest på lördag. Det ska va musicquizz i en tatuerarstudio där vi gled in på en 30-års fest i höstas. Samma snubbe som fixar festen nu med, Linkan! Ska bli riktigt kul! =) Jiihaa


Puss

image265
Karro och Jag på Linkans 30-års fest i höstas!

Kommentarer
Postat av: tessan

studentlivet är ju inte över! du har ju ett helt år kvar!!=) sen kan man börja snacka ångest=) haha...usch, den dagen, den sorgen!

2008-05-16 @ 09:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback