Godisgris!

Jag är en riktig godisgris!
Jag älskar nästan allt som är onyttigt!

Dessutom kan det inte gå en dag utan att jag måste åtminstone äta lite godis.
Värst är det med lakrids och choklad.
Men idag är det fredag, och igår var det torsdag, och i förrgår onsdag... jag vet jag vet...måste ta mig i kragen.

Tänkte springa ut en sväng med, men nu känner jag inte alls för det. Men sen kanske jag gör det...
Borde verkligen ta mig ut en runda. Har blivit lite passiv på träningsfronten det senaste. Och snart är det beach-08.
Haha, jag har fått ett nytt smeknamn "Ayia Napa"... Det är bara för att så fort det är sol så lägger jag mig och solar eller sitter ute och gottar mig. Dessutom har jag blivit ganska brun nu och det får man ju höra...;p dem bara jävlas med mig här. Nej det är inte lätt att vara liten...

Helgens planer är aningen diffusa.
Jag vill nog bara ha en lugn hemmakväll, medan de andra verkar vara sugna på utgång.
Imorgon planerar jag och Sofia en oplanerad roadtrip till falun som vi inte har bestämt slutmålet på.
Hängde ni med?!? Somsagt så har vi planer men inga helt bestämda.
Är det sol vill man ju inte sitta i en bil en halv dag och springa i affärer andra halvan.
Man ska ju passa på att njuta av det fina vädret. Det sägs att det ska bli sämre väder på måndag redan! Är det sant?
Då kommer förkurselevrna som ska söka hit till skolan och som vi ska ta hand om. Ska bli riktgit najs och jag kommer vara stolt som en tupp! =)

Kom precis in på rummet efter att ha legat ute i solen hela eftermiddagen + förmiddagen då vi planerade våra lektioner inför förkurserna. Men jag använda solkräm, mamma! Hehe

Nu ska jag inte gör nåt utan bara vara så får vi väl se om jag vågar mig ut i värmen med löparskorna!

Auf Wiedersehen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback