Guten Morgen!

Det var inte helt lätt att stiga upp ur sängen kl.8 imorse.
Tung i huvudet, seg i kroppen och inte speciellt hungrig, som jag brukar vara när jag vaknar.
Gjorde inte mycket för att fixa iordning mig innan  jag gick till matsalen och frukostbuffén.
Idag var det enmassa gott på smörgåsbordet och jag åt lika mycket som vanligt, trots ohungrighet.
"Frukosten är den viktigaste måltiden på dagen" har man ju hört. Jag tror också det för hade jag inte ätit frukost här hade det nog aldrig blivit människa av mig. Vad menade jag med detta nu kan man ju undra. Jo, det gör jag med haha.
Har kommit på vad för en tatuering jag ska ha nu. Hehe komisk men ack så fin! =) Ska bli två st, en på foten och en vid linningen. Kan man säga så?

Nu måste jag kila iväg och tvätta innan lektionen!

TjaTja

Kommentarer
Postat av: Sara Weiland

Hej gumman! Hoppas att du mår bättre idag och att du tuffar på även om det är jobbigt. Hur vi än gör så kommer det en morgondag, glöm inte det. Jag var ute och testade min motorcykel igår och jisses vad roligt det var. Jag blev helt överraskad av att jag kunde!? trodde inte att jag ens skulle våga att köra i 30 km/h men där susade jag förbi pappa(promenerandes) i 50km/h WOW!!!!!!!! Det är grymt alltså!
Jag blev jättenyfiken på dina tattueringsplaner, 2!? Spännande... Vi hörs gullet
Love ya!!

2008-05-15 @ 10:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback