Idag kommer min kull!

God Morgon allesammans!
Ny dag, nya tag!

Är jättetrött, men orkade mig faktiskt upp till frukost. Så nu är jag mätt och trött. Ska snart lägga mig i sängen och vila lite. Skönt att kunna få göra det efter frukost för en gångs skull!

Idag har vi sol och 5 grader. Det ser ut på väderprognosen som att det kommer bli molnigt senare under dagen. Typiskt när vi hade tänkt sitta ute ikväll och mysa med våra förkursare.
Till helgen ska det iallafall bli uppehåll i Sthlm, vilket glädjer mig. När jag kollade tidigare i veckan visade det regn. Så det går mot bättre tider! Optimist!
Ser fram emot helgen i Sthlm. Ska bli jättefint att få träffa Karro igen. Var iofs. inte så länge sedan. Hon överraskade mig på tågstationen i Sthlm när jag var på väg hem för två veckor sedan. Helt plötsligt stod hon där och hade kollat upp vart jag skule befinna mig, utan att jag hade den minsta aning. Fina Karro!

Nu ska jag sussa!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback