Imorgon är det dags!

Känns galet...riktigt galet, sjukt. Jag tror inte riktigt att jag har förstått att jag ska iväg imorgon.
Jag ska iväg och flyga i 27 timmar...imorgon. Hu, vad konstigt! Varför är det så att man inte förstår vissa saker även om man vet hur det är. Ja, alltså jag vet ju att jag ska åka imorgon men jag fattar det ändå inte.
Det är ju samma sak med de som har dött. Man vet att dem har dött, men på nåt sätt förstår man det inte.
Varför är det så egentligen?

Hade en hejdundrande utekväll med Malin igår. Sjukt kul! Ja, det var lyckat som tusan! Mår desto sämre idag, men det ska väl gå över det med. Fy, varför utsätter man sig för det här gång på gång. Alkohol är ett gift, det är ju inte klokt att man dricker det, egentligen!

Iallafall så åker jag och Sofia till Australien imorgon. Vi landar i brisbane vid sju på morgonen på onsdag, australiensisk tid. Det skulle bli fint väder där då. Vad ska man egentligen ha med sig? Vad ska man packa ner? Känns jätteknepigt dethär.

Nu ska jag packa lite och fixa innan det är dags för sängen!
Hör av mig imorgon innan jag drar!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback