Me goes african!

Jag längtar till morgondagen så mycket att  jag nästan spricker! Ska bli så kul att fortsätta med dansen, wiieehoo! Har gått runt hela dagen med enmassa afrikanska sånger/rytmer i huvudet. Imorgon ska jag försöka ta lite kort med och spela in lite ljudklipp från nån lektion. Dem spelar trummor och flöjt under tiden vi dansar/sjunger så det är ett jäkla drag. =)

Ikväll har jag vart i Storvik med Daniel och Sofia och hanldat lite godis. Sen gick vi hem och gjorde en supergod middag jag och Sofia. Det blev egentligen jag som gjorde det mesta för Sofia drog bara runt och letade efter ägg, höhöhö. Middagen bestod av kycklingfiléer i cream curry sås som man tillagade i ugnen (brynte kycklingfiléerna först). Ris till det. Det var en riktig höjdare! Efterrrätt hade vi också betående av rabarberpaj med vaniljsås. Har precis ätit klart. Blev lite sent med middagen ikväll!

Nu ska jag snart lägga mig men innan dess ska jag försöka borsta tänderna med vänster hand. Mamma bad mig testa! (Ni som undrar varför min mamma bad mig testa detta får svaret imorgon...ok, ok, jag ger mig. Mamma har opererat sin högerhand.)

Sussa sött allesammans!
Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback