Morning has broken...

Idag tillät jag mig själv att ta en lång sovmorgon! Vaknade som vanligt vid nio men sa åt mig att inte gå upp.
Jag har ändå inget som jag behöver göra idag innan skolan börjar, 13.30. Så kl. 11 gick jag tillslut upp, utvilad!
Idag kommer två snubbar från Bagamoyo, Tanzania och hälsar på oss. Dem ska ha workshop med oss nu i två dagar. Ska bli riktigt spännande! =) Jag ska även ha personligt samtal med mina lärare idag eller imorgon, jag minns inte. Men det ska bli riktigt kul! Ser fram emot att få veta hur dem tycker att det har gått för mig i ett år här på utbildningen. Dem ser ju även hur mycket man har utvecklats under tiden.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det frukost innan det är dags för skola!
Hej Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback